اشتباه کردم تاییدت کردم آقای تارتار!
آفتاب:  این روزها ماجرای اختلافات مهدی تارتار، سرمربی جوان داماش گیلان با بازیکنان این تیم یکی از مهم‌ترین حاشیه‌هایی است که اطراف تیم پرهوادار گیلانی دیده می‌شود. او در اولین روزهای حضورش در این تیم با بازیکنان بومی داماش مثل محمدرضا مهدوی، افشین چاوشی، علیرضا نظیف‌کار و حامد حاجتی به مشکل خورد و در حالی که خیلی‌ها فکر می‌کردند این مشکلات از سوی نفرات بومی به وجود آمده، آغاز مشکلات او با سایر بازیکنان مشهور این تیم نگاه‌ها را روی تارتار دقیق‌تر کرد.

عباس آقایی، جهانگیر عسگری و البته میلاد زنیدپور، بازیکنانی بودند که به نوبت با سرمربی تیم‌شان به مشکل خوردند و در نهایت تارتار رای به اخراج عسگری و زنیدپور از این تیم داد. اما شاید در این میان موضوعی که کمتر به آن توجه شده، رابطه بسیار خوب تارتار و زنیدپور است.

مربی و بازیکنی که در راه‌آهن هم کنار هم بودند و حتی این شایعه وجود دارد که امیر عابدینی پس از جدایی ناگهانی ابراهیم قاسمپور، با توصیه مستقیم زنیدپور و وساطت او تارتار را به عنوان سرمربی داماش معرفی کرد.

آن روزها زنیدپور این شایعه را قویا تکذیب کرد اما حالا که اختلافات او با تارتار باعث کنار گذاشته شدنش از داماش شده،‌برای نخستین بار و در گفت و گو با «فردا» تلویحا شایعه آن روزها را تایید می‌کند:" فکر می‌کنم من و جهانگیر عسگری چوب صداقت‌مان را خوردیم.

بعد از اینکه آقای قاسمپور حاضر نشد به همکاری‌اش با داماش ادامه بدهد، یک روز امیر عابدینی با من تماس گرفت و به من گفت: تو که در راه‌آهن با تارتار کار کرده‌ای، نظرت راجع‌ به او چیست؟ من هم به رغم آنکه می‌دانستم او در راه‌آهن هم حاشیه داشته و با برخی بازیکنان درگیر شده بود، گفتم مربی بسیار خوب و جوانی است و می‌تواند به تیم کمک کند. اما حالا می‌خواهم اعتراف کنم که اشتباه کردم. اشتباه کردم که آن حرف‌ها را به آقای عابدینی زدم.

به گزارش فردا،حالا هم قرار است ظهر امروز به دفتر ایشان بروم تا تکلیفم را با باشگاه یکسره کنم."زنیدپور در پایان حرف‌هایش می‌گوید:" آقای تارتار اول با بومی‌ها به مشکل خورد و حالا هم با امثال عباس آقایی، جهانگیر عسگری و من دعوایش را علنی کرده. امروز خیلی حرف‌ها دارم که به امیر عابدینی بزنم و مطمئن باشید حرف‌ ناگفته‌ای از تارتار باقی نخواهد ماند."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1411
بازدید کل : 71786
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket